Через розслідування журналістів військова частина розірвала договір із фірмою, яка оцінила реставрацію військового госпіталю у суму понад 100 мільйонів гривень.
Військова частина 3059 Національної гвардії України розірвала договір із ТОВ «Запоріжбудгруп» щодо реставрації корпусів Кременчуцького військового шпиталю після влучання. Реставрацію оцінили у 102,71 млн грн.
Про це повідомляють журналісти видання “Наші гроші”.
19 грудня журналісти опублікували новину про те, що Військова частина 3059 замовила реставрацію шпиталю-пам’ятки з будматеріалів по завищених цінах. Гашене вапно було у 2,5 раза дорожче, арматура класу А-ІІІ діаметром 10, 16-18 та 20-22 мм та кабель ВВГнгд 3х2,5 мм були вдвічі дорожче.
Через те, що на спрощену закупівлю більше ніхто не подався, фірма отримала підряд без конкуренції. Фірма «Запоріжбудгруп» підтвердила свою фінансову спроможність. За даними «Прозорро», фірма у 2024 році виконала два державні замовлення на суму 24,13 млн грн.
Через чотири дні після публікації журналістів, а саме 24 грудня Військова частина 3059 розірвала договір. Про що було оприлюднено в «Прозорро» додаткова угода про розірвання договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Фактично замовник відмовився виділяти гроші на цей ремонт.
Фото “НГ”
Читайте також: Водія тролейбуса у Рівному звинувачують у неповазі до військових
- У Рівному на конкурсі 240 дітей з трьох областей представили мальовану історію України до 170-річчя Дмитра ЯворницькогоНаталія Ягущина 21.12.2025, 17:01 У Палаці дітей та молоді м. Рівне відбулася презентація міжрегіонального мистецького проєкту – конкурсу образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва «З козацтвом в серці», який об’єднав 240 дітей з Рівненської, Харківської та Дніпропетровської областей. Проєкт присвячений 170-річчю від…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

