fbpx

На неетичне використання символіки ЗСУ в рекламі звернули увагу в Офісі Президента

Діліться інформацією з друзями:

«Реально, обуренню немає меж, коли читаєш про пропозицію епіляції на фоні наших військових та під гаслами допомоги ЗСУ або коли зустрічаєш різні напої, в тому числі алкогольні, в найменуванні яких використовуються назви міст України, історія яких сповнена не тільки героїзмом, а й трагедією».

Про це написав Андрій Смирнов, заступник керівника Офісу президента Андрія Єрмака.

Декілька слів про ситуацію з реєстрацією торговельних марок або розміщення комерційної реклами, в якій використовується тематика ЗСУ, оборони країни та інші знакові символи, які стосуються відбиття російської агресії. – йдеться в повідомленні.

Він розповів, що Офіс президента провів робочу зустріч з  Держпродспоживслужбою та Українським національним офісом інтелектуальної власності та інновацій. На ній обговорили вирішення питання неетичного використання символіки ЗСУ в рекламі та торгівельних марках.

Сторони домовилися запустити в обох структурах гарячу лінію, яка реагуватиме на подібні випадки.

Торгові марки часто експлуатують військову тематику. Наприклад, на полицях магазину можна побачити ковбасу «Смерть москаля», комбучу «Героїчна Буча», сосиски «Патрончики», насіння редиски «Азовсталь», пиво «Герої не вмирають» тощо.

Тому також почали готувати зміни до законів, що допоможе ефективно реагувати на такого штибу маркетинг і посилити відповідальність за рекламу й назви торгових марок, які порушують норми суспільної моралі.

Читайте також: УПЦ МП намагається залишитися у Лаврі й подала судовий позов