Оператор мобільного зв’язку «Київстар» після відновлення від хакерської атаки вирішив скасувати планову плату за тариф для всіх своїх користувачів.
Так, абонентам передплати, контракту та контрактним абонентам з послугою «Домашній інтернет» не буде списано планову плату за пакет послуг у період із 22 грудня по 21 січня.
Як пише hromadske, про це повідомили в пресслужбі «Київстару».
Користувачам «Домашній інтернет» від «Київстару» та «ВСЕ РАЗОМ» не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня.
Для корпоративних клієнтів «Київстару» буде надана знижка 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв’язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня. Детальніше про це тут.
Окрім цього, компанія виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ. Докладніше про цільове призначення коштів «Київстар» повідомить згодом.
«Ми вдячні всім нашим клієнтам, партнерам, державним органам, а особливо СБУ, за те, що в такій критичній ситуації продовжували підтримувати та вірити в нас. У соцмережах ми бачили багато пропозицій перенаправити персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Ми вирішили не обирати — компенсації чи донат. Тому, окрім скасування плати за тариф, “Київстар” виділяє 100 мільйонів грн на потреби ЗСУ» — зазначив президент компанії «Київстар» Олександр Комаров.
Станом на 21 грудня «Київстар» відновив надання всіх основних базових сервісів своїм клієнтам після хакерської атаки, яку в компанії назвали «наймасштабнішою в історії глобального телекомринку».
Читайте також: На кордоні з білоруссю та Рівненщиною кипить робота. Тут облаштовують оборонні укріплення