Мета цього фестивалю – популяризація місцевих виробників, ознайомлення з регіональними брендами та презентація їх продукції для мешканців і гостей міста Рівне.
Організатором фестивалю виступили Асоціація легкої промисловості в партнерстві з бізнес-спільнотою Борд Рівне, за підтримки Рівненської міської ради та Департаменту економічного розвитку.







Під час фестивалю організатори наголошували на важливості вибору місцевих товарів для задоволення власних потреб, що допоможе підтримати місцеві бренди, стимулювати розвиток міста та підвищити добробут його мешканців.
Захід допоміг Рівненським брендам заявити про себе, а гостям – познайомитись з їхньою продукцією та дізнатися про актуальні вакансії на підприємствах.
Джерело: Рівненська міська рада
Читайте також: Рівненські виробники можуть долучитися до «Національного кешбеку»

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
