fbpx

Електронний кабінет роботодавця у Рівному покращує взаємодію із службою зайнятості

Діліться інформацією з друзями:

«Електронний кабінет роботодавця» – це інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований насамперед на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Сервіс розташований на головній сторінці сайту Рівненської служби зайнятості www.dcz.gov.ua. Для реєстрації необхідно натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватися (наявна інструкція); після реєстрації, для авторизації на сайті, роботодавцю необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.

Роботодавець отримує можливість подавати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснювати добір працівників шляхом перегляду резюме та дізнатися про:

  • актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;
  • звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;
  • стан укомплектування заявлених вами вакансій;
  • кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;
  • договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.

Крім того, для покращення взаємодії служби зайнятості з роботодавцями, проводиться онлайн анкетування, яке знаходиться у вкладці «Опитування».

Вікторія ПЕЛЕХ