Програма «Шкільний автобус» стала однією з найуспішніших державних ініціатив у сфері шкільної інфраструктури. За три роки її реалізації громади придбали понад 1500 автобусів для безпечного і комфортного підвезення дітей до закладів освіти.
Фінансування здійснюється коштом державної субвенції, яка покриває від 70% до 95% вартості транспорту. Решту вартості дофінансовують громади з місцевих бюджетів.
Про це повідомляє borg.expert
«Програма «Шкільний автобус» — це приклад державної політики, яка працює комплексно: одночасно для дітей, громад і економіки. Вона забезпечує доступ до освіти навіть у прифронтових регіонах, а ще — підтримує українського виробника в умовах війни. За три роки понад 1500 автобусів зібрано на підприємствах у Чернігові, Запоріжжі, Черкасах. У виробництві задіяно понад 200 компаній — люди мають роботу, підприємства — замовлення, а бюджет — податки. Саме тому політика локалізації та програма «Зроблено в Україні» залишаються стратегічним пріоритетом держави», — зазначила перший віце-прем’єр-міністр України – міністр економіки України Юлія Свириденко.
У першому півріччі 2025 року громади придбали 494 автобуси на суму 1,9 мільярда гривень. Частину транспорту закупили для заміни автобусів, знищених унаслідок війни. Лідером за кількістю закупівель від старту програми стала Київська область — 158 автобусів. Також до десятки найактивніших регіонів увійшли:
- Львівська область — 137 автобусів,
- Дніпропетровська область — 98,
- Полтавська — 90,
- Івано-Франківська область — 81,
- Закарпатська — 79.
Рівненщина за три роки закупила 76 автобусів.
Очікується, що до кінця нинішнього року громади закуплять ще близько 100 автобусів.
Читайте також: На Сарненщині за 36 млн грн продали дозвіл на видобуток бурштину