Дія.Бізнес стартує з новим безоплатним проєктом, у межах якого для товаровиробників буде проведено індивідуальне дослідження одного обраного зовнішнього ринку та до трьох продуктів.
У результаті виробництво отримає інформацію щодо:
- конкурентів на вибраному ринку
- твердження та сертифікації
- ціни
- трендів в інгредієнтах та упакування
- переліку магазинів, у яких продається подібна продукція.
Такий огляд новинок продукції допоможе адаптувати упакування продукції, маркетингові матеріали та підготуватися до успішного виходу на омріяний ринок
Проєкт стосується українських виробників харчової продукції, напоїв, косметики, засобів гігієни та догляду.
Кількість місць обмежена, тож подати заявку треба до 18 березня. Усі деталі – за посиланням https://e.surl.li/tssxua
Організатори проєкту: Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес за підтримки EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП, GIZ Ukraine та проєкту SME Policies and Institutions Support (SMEPIS).
Читайте також: Освітянам збільшили субвенцію до 103 млрд гривень
Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
