Дистанційне навчання поставить хрест на системі освіти, адже школа, зауважує заступник міського голови Рівного Сергій Васильчука, – це значно більше, ніж просто уроки.
Отож, дистанційка позначаться не тільки на процесі навчання й суспільній адаптації дітей. Вона зумовить неминуче скорочення працівників галузі освіти, а також спричинить занепад навчальних закладів. Відтак, відбудеться цілковите руйнування системи освіти.
– Дистанційне навчання для мене, як, напевне, і для переважної більшості батьків, – це повний нонсенс, – каже Сергій Васильчук,. – Хоча, звичайно, отяк форсмажор, дистанційка можлива. Але, переконаний, треба шукати інші варіанти. І ось чому.
Уявіть собі ситуацію і які проблеми з неї випливають.
Так-от:
а) Ви ж чудово розумієте, що за умови дистанційного навчання батьки – на роботі, а діти стають вдома одноосібними господарям.
Це одна сторона медалі. А як бути, якщо діти ще малі? Тоді в батьків виникає інша проблема – вони мусять кидати роботу і сидіти зі своєю малечою вдома.
б) Якою буде якість освіти, коли дитина подивилася тему уроку по телевізору і не має можливості ні задати питання по суті, ні отримати на нього відповіді? Так і буде, як у тій приказці: вчились чогось і потрошку.
в) Не всі мають фінансові можливості забезпечити своїх дітей повноцінними умовами для дистанційного навчання. Адже не в усіх сім’ях є сучасні комп’ютери чи гайджети, не кажу вже про добротний інтернет. А що робити, якщо в одній родині – кілька школярів і в усіх уроки в один час?
г) Не треба забувати про ще один, не менш важливий момент. У школі дитина має можливість живого спілкування з однолітками та вчителями. Тобто, вона набуває тут соціального досвіду. Згадайте своє дитинство: більшість найкращих друзів з’являється в дитячі роки, від яких залишаються найкращі враження. Адже там зароджуються перші щирі почуття, заповітні мрії, як зрештою, перші драми і розчарування.
д) Наступне. Що робити з педагогами і школами? Дистанційно проводити уроки може лише обмежена кількість вчителів, яка має для цього певні задатки. Виходить, доведеться масово скорочувати вчителів? А далі взагалі закривати школи? Бо, самі розумієте, якщо школа простоїть рік-другий без опалення і догляду, то пізніше ми її просто не доремонтуємося.
Тобто, існує чимало таких моментів, які говорять про те, що категорично не можна переводити школи на дистанційку.
Отож, я за те, щоб зробити все можливе, аби в наших дітей залишилося нормальне навчання. – підсумовує Сергій Васильчук.
Щоб постійно бути в курсі новин підпишиться на наш Telegram-канал