Вулицями Рівного з початку року курсують 20 нових комунальних автобусів. Вони перевозять пасажирів за маршрутами 1, 6 та 46. В соціальних мережах рівняни все частіше відзначають комфорт перевезень цими автобусами. Адже це не тільки про зручність, а і безбар’єрність.
Туди зручно заїхати на кріслі колісному, а також мами з колясками відзначають, що це найкращий варіант для проїзду по місту.
“Усі наші комунальні автобуси, які ми закупили, вийшли на маршрути. Так, на першому маршруті працюють чотири одиниці, на шостому маршруті – шість одиниць, вісім – на 46 маршруті та два маємо у резерві, – пояснює директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Валентин Ткачук. – Також у період відключень електроенергії саме автобуси дозволили нам забезпечити перевезення по місту”.
Тоді 26 серпня, коли внаслідок обстрілу частина Рівного була без електроенергії, замість тролейбусів вийшло 14 комунальних автобусів, що дозволило рівнянам практично не відчувати проблем з перевезеннями. Тим самим це підтверджує беззаперечну перевагу автобусів. Вони не прив’язані до контактної мережі, як тролейбуси, тому можуть легко змінювати маршрути.
Крім того, в період війни закупівля тролейбусів практично унеможливлена. Адже мова йде про не підйомні для бюджету суми. Так, орієнтовно вартість одного вживаного тролейбуса дорівнює закупівлі 5 нових автобусів. Треба розуміти, що вживаний тролейбус потребуватиме ремонтів, а нові автобуси мають гарантійне обслуговування і це дозволить зекономити кошти на їх обслуговуванні.
Читайте також: Що задекларувала керівниця Рівненського обласного центру МСЕК?

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
