Якщо за минулий рік заборгованість населення Рівненської області за спожиту електричну енергію зросла на 14 млн грн і становила станом на 1 січня 2021 року понад 120 млн грн, цьогоріч борги зростають ще більш стрімко – з початку року на майже 50 млн грн.
Заборгованість станом на 01.05.2021 становить понад 170 млн грн. Найбільше боргують мешканці обласного центру та колишнього Рівненського району – сукупний борг перевищує 56 мільйонів гривень, стрімко зростають борги і на Сарненщині, Дубенщині, Володимиреччині. Така ситуація ставить під загрозу закупівлю електричної енергії та її безперебійне постачання. Адже ТОВ «РОЕК» для того, щоб забезпечити електропостачання своїм споживачам, спочатку має цей обсяг електричної енергії закупити на ринку.
Варто зауважити, що ТОВ «РОЕК» веде активну претензійно-позовну роботу з боржниками, наслідком якої може стати арешт карткових рахунків та навіть списання коштів з рахунків боржників.
Як відомо, міністерство юстиції внесло зміни до своїх нормативних актів, поширивши дію Порядку автоматизованого арешту коштів боржників на рахунках у банках за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів на усі категорії виконавчих документів, які передбачають стягнення коштів з боржників. Це стосується й боржників за житлово-комунальні послуги та спожиту електричну енергію.
Про що саме йдеться? Передумовою звернення до суду є направлення претензій споживачам-боржникам. Таких претензій лише від початку 2021 року ТОВ «РОЕК» скерувало понад 11 тисячам боржників на суму майже 30 млн грн. Якщо протягом місяця споживач не сплачує заборгованість, його справа передається до суду. Лише від початку цього року судовими органами було ухвалено позитивних рішень на користь ТОВ «РОЕК» на близько мільйон гривень. Це означає, що на таку суму може бути накладений арешт на карткові рахунки сотень споживачів. Адже у випадку, якщо боржник не виконає рішення суду і не погасить борг та судові витрати, справа про примусове стягнення передається до Державної виконавчої служби. Раніше виконавці та банки могли примусово стягувати лише кошти за несплату аліментів. В інших випадках банки блокували рахунки, але для стягнення коштів потрібен був окремий паперовий запит. Незабаром процедура стягнення проходитиме у кілька кліків в онлайн-режимі, в тому числі й для боржників за спожиту електричну енергію.
Отож не ризикуйте, аби не виявити, що ваші картки заблоковані, або ж що з них списана суттєва сума заборгованості включно з судовими витратами. Якщо у вас виникли труднощі з оплатою, ТОВ «РОЕК» завжди готове запропонувати реструктуризацію боргу. Також ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» нагадує: для того, щоб не опинитися серед боржників та в подальшому не бути відключеним від електропостачання, оплата за спожиту електричну енергію повинна вноситися споживачем не пізніше 20 числа наступного місяця за розрахунковим рахунком.
Розрахуватися без комісії можна в терміналах, встановлених у центрах обслуговування споживачів по всій області, а також через сервіси дистанційної оплати, які широко представлені на сайті www.ez.rv.ua.
Вичерпні відповіді щодо нарахувань за спожиту електричну енергію готові надати фахівці колцентру ТОВ «РОЕК» щодня з 8.00 до 18.15 за номерами телефонів: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420,
067-1-420-420 та інформаційно-консультаційного центру за номером (0362) 69-44-14.
Пресцентр ТОВ «РОЕК»