В Україні запроваджують нові правила надання електронних комунікаційних послуг. Відтепер мобільні оператори зможуть блокувати спам-дзвінки, нав’язливу рекламу та потенційно шахрайські виклики. Зміни впроваджують поступово, щоб надати провайдерам час на технічне доопрацювання.
👉 Як це працюватиме?
Бізнес, який хоче телефонувати клієнтам, повинен укласти договір з оператором і зареєструвати свої номери. Усі невідомі номери, які не внесені до реєстру, можуть бути автоматично заблоковані. Користувачі також зможуть подати скаргу на спам — і оператор зобов’язаний буде відреагувати.
Крім цього, змінюються інші ключові правила:
- В особистому кабінеті можна самостійно вимкнути платні контент-послуги без звернення до служби підтримки.
- Швидкість інтернету повинна бути чітко вказана у договорі. Якщо фактична швидкість нижча — це порушення, яке можна оскаржити.
- Українці в зоні бойових дій не втратять зв’язок навіть у разі несплати — SIM-картки не блокуватимуть, а при першому вході в мережу буде надано безоплатний пакет зв’язку.
У Мінцифри підкреслюють: мета нових правил — зробити зв’язок в Україні безпечнішим, прозорішим і зручнішим для користувачів.
Джерело: Урядовий контактний центр
Читайте також: Учасники веломарафону на Рівненській АЕС зібрали понад 140 тисяч гривень

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
