Електронні сервіси на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання державних послуг громадянам з використанням інтернет-технологій.
Державна служба зайнятості активно впроваджує електронні сервіси з метою надання повного спектру якісних послуг населенню та роботодавцям.
Сервіс «Електронний кабінет шукача роботи» прискорює доступ клієнта до послуг та надає їм можливість отримати необхідну інформацію в дистанційному форматі. Сервіс діє на сайті Державної служби зайнятості у рубриці «Електронні послуги».
За допомогою цього електронного сервісу громадяни мають можливість:
- ознайомитись із актуальними вакансіями від роботодавців;
- створити власне резюме; скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
- проглянути відповідну чинну законодавчу базу;
- ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
- дізнатися про можливість професійного навчання.
Крім зазначених послуг, власник персонального кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування, про нараховані виплати допомоги по безробіттю, дізнатись про заходи, проведення яких планується у Центрі зайнятості.
Для створення власного електронного кабінету безробітному необхідно звернутися до кар’єрного радника і повідомити адресу власної електронної пошти, сформувати логін та пароль, авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.
На початок листопада 2021 року електронні кабінети створили близько 3300 шукачів роботи.
Телефони для довідок: адміністратор – 26-55-32, юридичний відділ – 26-48-02.
Вікторія ПЕЛЕХ