Через кібератаку, яка тимчасово вивела з ладу систему онлайн-продажу квитків, Укрзалізниця запровадила низку компенсацій для пасажирів.
Про це повідомляє Укрзалізниця.
? Власники паперових квитків, придбаних у цей період, можуть безплатно скористатися платними залами очікування.
? Пасажирам із такими ж квитками на борту потягів пропонуватимуть безплатний чай.
? Після відновлення системи залізниця анонсує додаткові «компліменти» від компанії та її партнерів.
Також у Києві відкрито три додаткові каси, у Вінниці — дві, у Львові — одну. Всі вони працюють без технічних перерв та обідніх перерв.
Наразі фахівці Укрзалізниці разом із Кібердепартаментом СБУ, Державним центром кіберзахисту, CERT-UA при Держспецзв’язку, а також ІТ-командою Київстар продовжують роботу над якнайшвидшим відновленням усіх систем.
В Укрзалізниці наголошують, що навіть у складні часи війни українці знаходять шляхи для подолання труднощів. І старий-добрий паперовий квиток цього разу став ще одним символом стійкості.
Читайте також: Тимчасово не працює продаж квитків через застосунок Укрзалізниці
- Діти з інвалідністю Костопільської громади відвідали Рівненський зоопаркОновлено: 03.11.2025 10:10 31 жовтня діти з інвалідністю Костопільської громади, які є учасниками громадської організації «Сонячний промінь», відвідали Рівненський зоопарк. Поїздка відбулася за ініціативи та підтримки Костопільської міської ради.

