Рівнянку ошукали під час оформлення зимової підтримки через Дію

Рівнянку ошукали під час оформлення зимової підтримки через Дію

Оновлено: 25.11.2025 10:39

У соцмережах та месенджерах зафіксували нову хвилю шахрайських повідомлень, пов’язаних з нібито отриманням державних виплат у розмірі 6500 грн або 1000 грн. Зловмисники розсилають фішингові посилання, замасковані під офіційні ресурси, зокрема створені через сервіс GitHub Pages.

Днями 62-річна жителька Рівненського району подала заявку на отримання матеріальної допомоги через мобільний додаток «Дія». Після цього до неї зателефонував невідомий та запевнив, що для отримання виплати потрібно назвати ПІН-код до банківської карти. Пенсіонерка зробила це – і кошти з її рахунку було незаконно списано.

Користувачів спонукають ввести особисті банківські дані: номер телефону, пароль до кабінету інтернет-банкінгу та навіть ПІН-код. Надана інформація дозволяє шахраям прив’язати акаунт до іншого пристрою або увійти в онлайн-банкінг і вивести гроші з рахунку.

Фахівці наголошують:

  • не вводьте дані карток, PIN-коди, паролі чи SMS-коди на сторонніх сайтах;
  • перевіряйте інформацію виключно через офіційні ресурси;
  • банки та державні установи ніколи не запитують конфіденційні дані через повідомлення у соцмережах.

Як подати заявку на виплату легально

Нагадують, що подати заявку на допомогу можна лише офіційними способами:

1. Через застосунок «Дія»

  • У розділі «Сервіси» виберіть «Зимова підтримка».
  • Подайте заявку для себе або дитини (потрібне свідоцтво про народження).
  • Вкажіть картку «Національний кешбек».
  • Після подання ви отримаєте підтвердження, а кошти будуть зараховані після обробки заявки.
  • Кінцевий термін подачі – 24 грудня 2025 року.

2. Через Укрпошту

Пенсіонери та отримувачі соцвиплат отримають 1000 грн автоматично – на той самий рахунок, на який надходить пенсія або допомога.

Джерело: Рівненська ОДА/Поліція Рівненщини