Ексгравець футбольного клубу “Верес” шитиме стильну екіпіровку для гравців команди. Влітку вболівальники зможуть побачити оновлений стиль футболістів. Які кольори з’являться, а які залишаться розповів співвласник бренду.
В новому сезоні «Верес» виступатиме в екіпіровці рівненського бренду.
Про це повідомляється у клубі “Верес”
В сезоні 2025/2026 новим технічним партнером народного клубу «Верес» стане місцевий рівненський бренд «Buntar». Відповідне рішення підтримали члени наглядової ради.
– Бренд був створений у 2020 році. Хоча по-факту ми працюємо значно довше. Раніше ми готували продукцію для брендів Reserved, Mohito та інших. Зараз намагаємося масштабуватися. Нам дуже цікава співпраця з футбольним клубом. Запевняю, вже влітку ви побачите, що місцевий український, рівненський бренд може створювати спортивне екіпірування зразків. Докладемо зусиль, щоб «Верес» виглядав найбільш стильно в УПЛ. Думаю, це дуже символічно, адже свого часу я також грав за улюблену команду у Другій лізі, — розповів співвласник компанії «Buntar» Дмитро ВОЗНЮК.
Президент народного клубу «Верес» Іван НАДЄЇН прокоментував рішення членів наглядової ради: «Ми аналізували різні варіанти, було багато пропозицій. Якість насправді однакова, ціни — різні. Мені цікава історія співпраці з такою гнучкою у прийнятті рішень місцевою компанією. Вони мають хороший досвід. Виробництво розташоване в Рівному. І їхня пропозиція була найвигіднішою у фінансовому плані. В нас поки немає макетів. Протягом місяця будуть перші зразки.
Наразі є пропозиція основний комплект форми, як це було колись, щоб знову був комбінований червоно-чорний. Запасний — із використанням білого, чорного і червоного кольорів. А третій — кольору квітки верес. Також сподіваємося, що вже навесні отримаємо першу продукцію для нашого фаншопу».
Читайте також: Тренер і директор НК “Верес” більше не “виконувачі обов’язків”
- Матчі за участю «Вереса» зібрали майже 2 мільйони глядачівНаталія Ягущина 22.12.2025, 11:14 Рівняни люблять футбол і активно підтримують свою команду під час домашніх і виїзних поєдинків. Велика аудиторія і тих, хто дивиться матчі за участю «Вереса» по телевізору. Анастасія ВозгречкоЖурналістка стрічки новин, працює з оперативною інформацією та висвітлює…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

