З 16 березня по 3 квітня діє карантине обмеження на відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів АТ «Рівнегаз».
АТ «Рівнегаз» піклується про своїх працівників та клієнтів, тому з 16 березня вводить карантин по підприємству та переходить в онлайн-режим роботи. Прийом споживачів у Центрах обслуговування клієнтів в Рівненській області проводитися не буде.
- Редакція газети “Сім днів” переходить на дистанційний режим
- МВС пропонує карати за недотримання умов карантину
Просимо споживачів природного газу використовувати дистанційні онлайн-сервіси на сайті 104ua А са:ме Вайбер, телеграм та Особистий кабінет. Вони дають змогу передати показання, оплатити послуги та відстежувати стан рахунку.
Також можна скористатися номерами контакт- центр за тел. 067-01-01-104, (0362) 461-104.
Будьте здорові та бережіть людей , що поряд з вами.
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»