У рамках малої приватизації у Рівненській області готуються аукціони з продажу 20 об’єктів нерухомості, більшість з яких – нежитлові будівлі. Взяти участь в аукціонах може кожен охочий, а нові пропозиції з’являються щотижня.
З переліком доступних для приватизації об’єктів можна ознайомитися за посиланням.
Як розповідає голова Рівненської ОДА Віталій Коваль, головна мета малої приватизації – знайти власників, які зможуть дати нове життя об’єктам.
«Переконаний, це сприяє розвитку малого та середнього бізнесу, гарантує появу нових робочих місць, зростання надходжень до місцевого та державного бюджетів. Лише за 2020 рік програма приватизації дозволила залучити до державного та місцевих бюджетів 3 млрд гривень. 99% інвесторів – український бізнес»,
– зазначає очільник області.
Відповідно до закону, до малої приватизації належать активи, вартість яких не перевищує 250 млн грн. Проте здебільшого на продаж виставляються значно дешевші лоти – окремі будівлі, автомобілі, і лише іноді цілі майнові комплекси та підприємства.
Раніше інформація про доступні лоти публікувалася лише в газеті «Вісник приватизації», проте Фонд державного майна України запустив зручний сайт, де тепер можна знайти усі наявні пропозиції – https://privatization.gov.ua/about-us-pro-pryvatyzatsiyu/
Це державні активи, що сьогодні здебільшого не використовуються. Мета їх приватизації – знайти нових власників, які зможуть дати їм нове життя: оновити, відкрити власний бізнес або ж просто ефективно використовувати. Саме підприємці найчастіше беруть участь у приватизаційних аукціонах.
Продаж об’єктів відбувається онлайн в системі «Прозоро.Продажі», що гарантує доступ до аукціонів для всіх охочих та виключає можливість маніпуляцій.
За інформацією ФДМУ, у 2020 році програма приватизації дозволила залучити до державного та місцевих бюджетів 3 млрд гривень. Цього року планку встановили ще вище – на аукціонах планується отримати 12 млрд гривень надходжень.
Повідомляє Пресцентр РОДА

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.
