fbpx

Поліська митниця за п’ять місяців поповнила бюджет більше 6 мільярдів гривень

Діліться інформацією з друзями:

“Учасники зовнішньоекономічної діяльності, які здійснюють операції в зоні діяльності Поліської митниці Держмитслужби у січні – травні 2021 року спрямували до державного бюджету 6,68 млрд. грн. митних платежів.

Завдання Уряду по надходженню до державного бюджету за п’ять місяців виконано на 115%, додатково спрямовано 876 млн. грн. В порівнянні з  аналогічним періодом минулого року надходження до бюджету зросли на 3,1 млрд.грн., та склали 186% від минулорічних надходжень”, – повідомив начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій ПАНЧУК.

Середньоденні перерахування до бюджету суб’єктів ЗЕД, які працюють в зоні діяльності Поліської митниці складають 66,1 млн.грн. та в порівнянні з минулим роком зросли на 16,2 млн.грн. або на 36 %.

Основними товарами, за рахунок митного оформлення яких забезпечено надходження митних платежів до бюджету, є:

– транспортні засоби, надходження склали 3,6 млрд.грн., або 54%;

– інше обладнання 84-85 груп УКТЗЕД – 0,7 млрд.грн., або 10%;

– обладнання для ДП НАЕК «Енергоатом» – 0,5 млрд.грн., 7%;

– добрива мінеральні 0,4 млрд.грн, 6%;

– товари групи 02 УКТЗЕД 0,2 млрд.грн., 3%;

– прокат групи 72 УКТЗЕД 0,1 млрд.грн., 1%;

– нитки, тканини, пряжа 0,1 млрд.грн., 1%, тощо.

У травні 2021 року до державної скарбниці спрямовано 1,34 млрд. грн. митних платежів, це 109,5 % від завдань Уряду, додатково надійшло 116,4 млн. грн.  

“Дякую учасникам зовнішньоекономічної діяльності, які працюють у правовому полі та забезпечують наповнення бюджету  та  посадовим особам Поліської митниці за успішну роботу”, – наголосив начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій ПАНЧУК.

За той самий період до Поліської митниці на онлайн систему скарг надійшло 44 звернення

«Упродовж січня-травня 2021 року до Поліської митниці Держмитслужби на онлайн – систему скарг надійшло 44 звернення.  Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень. Всі звернення розглянуті в терміни передбачені  законодавством, а саме 5 робочих днів», –  повідомив начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій ПАНЧУК.

Громадяни та суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності мають можливість звернутись на онлайн – систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням: http://cc.customs.gov.ua/, або за номером телефону «гарячої лінії» Держмитслужби – 1548. Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі. 

Громадяни та суб’єкти ЗЕД, можуть (за бажанням) виставляти оцінки за якість та оперативність наданих відповідей.

При зверненні на онлайн систему, в обов’язковому порядку, у скарзі зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи). Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається. Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Поліська митниця Держмитслужби