fbpx
Зім'ята пляшка з-під пепсі.

«Жодної підтримки України та її армії»: PepsiCo обмежує згадки про війну в рекламі

Діліться інформацією з друзями:

Під час пошуку нового рекламного/PR-агентства в Україні восени 2023 року PepsiCo поставила перед потенційним партнером умову виключити будь-які згадки про війну чи підтримку України та її армії в майбутніх комунікаціях, йдеться в брифінгу, з яким ознайомилася B4Ukraine – міжнародна організація, яка слідкує за фірмами, котрі продовжують вести бізнес в рф.

«НІ: згадки про війну, бойові дії, агресію, військовослужбовців (з боку бренду), Збройні сили України. НІ: підтримці України та армії. НІ: негативним відтінкам, що створюють відчуття «небезпеки», — йдеться в розділі «Обмеження від Pepsi» у брифінгу.

Обмеження від PepsiCo.

B4Ukraine звернулася до офісу Pepsi в Україні та США з проханням прокоментувати цю статтю, але на момент публікації не отримала відповіді.

Водночас у повідомленні на сторінці PepsiCo в Instagram від 17 жовтня повідомляється, що «волонтери PepsiCo роздали продуктові набори 1200 родинам міста Бородянка, чиї будинки були зруйновані». У повідомленні не уточнюється, хто саме жорстоко розгромив оселі цих людей.

Можливо, через те, що чистий прибуток PepsiCo в росії минулого року зріс на 333% до 525 мільйонів доларів, а компанія заплатила близько 115 мільйонів доларів податків кремлю? Розцінюючи такі внески як підтримку економіки держави-агресора, НАЗК у вересні включило PepsiCo до списку міжнародних спонсорів війни.

PepsiCo виробляє безалкогольні напої, соки, чипси, снеки, молочні продукти та інші харчові продукти під основними брендами Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7Up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana тощо.

За даними НАЗК, у компанії 19 заводів, близько 20 тис. співробітників, 40 тис. сільськогосподарських працівників і 600 відкритих вакансій у росії.

Компанія оголосила про припинення рекламної діяльності та виробництва деяких напоїв у росії в березні 2022 року, дозволивши при цьому продавати інші продукти, такі як дитячі суміші та дитяче харчування, щоб, за словами PepsiCo, «залишатися вірними гуманітарному аспекту свого бізнесу». Але фактично компанія продовжує виробництво та дистрибуцію чипсів, снеків та безалкогольних напоїв. За даними Bloomberg, виручка PepsiCo зросла на 16% у росії, а прибуток зріс у чотири рази, і виробник заявив, що операції в росії становлять 5% консолідованого чистого доходу за 2022 рік проти 4% роком раніше.

Зараз Pepsi Cola продається в росії під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola все ще легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту, коли товари ввозяться без дозволу виробника.

На початку вересня минулого року PepsiCo зазнала критики через свій російський бізнес, коли продукцію фірми перестали купувати парламент Фінляндії та авіалінія Scandinavian Airlines SAS, а вже 21 вересня, за іронією долі, російська ракета пошкодила завод PepsiCo поблизу Києва.

Джерело: B4Ukraine

Читайте також: Медсестра з Рівного віддала медицині понад 30 років