Залізничною колією Кримського мосту протягом трьох місяців не проходив жоден військовий вантажний потяг.
Для забезпечення частин, що воюють в Україні, росія вже значно більше покладається на маршрути в окупованих районах, ніж на Керченський міст. Його ЗСУ вже неодноразово атакували й це дозволило припинити потік зброї.
Про це повідомляють журналісти з посиланням на дані аналітиків. Їх свідчення базуються на супутникових знімках. Які своєю чергою чітко дають зрозуміти, що використання моста значно зменшилося після 17 липня 2023 року. Саме тоді українські захисники атакували міст за допомогою морських дронів з вибухівкою. Вони підірвали ділянку проїжджої частини та залізничне полотно.
Голова Служби безпеки України Василь Малюк розповідав, що до того дня росія щоденно перевозила через міст понад 40 потягів зі зброєю. Зараз рух скоротився до чотирьох пасажирських і одного товарного поїзда на добу, уточнив він.
Водночас відзначається сплеск вантажних перевезень через Тамань Краснодарського краю.
На думку аналітиків, Україна має раціонально використовувати західну зброю і зосередити удари на маршруті через Мелітополь, Бердянськ та Маріуполь. Саме там рф прокладає нові залізничні лінії, аби з’єднати ці окуповані регіони з Кримом і материковою частиною Росії. Нова залізнична лінія, що пролягає від Якимівки Мелітопольського району до Бердянська й Маріуполя та далі до Ростова, імовірно, використовуватиметься військами рф для нового наступу, який може розпочатися влітку.
Залізничний маршрут складається із 63 км нової колії та близько 140 км відреставрованого полотна. Загарбники хочуть завершити будівництво до кінця року, щоб нова мережа з’єднала більше районів тимчасово окупованої Донецької області.
Як повідомлялося, речник Військово-морських сил ЗСУ капітан 3-го рангу Дмитро Плетенчук заявив, що Керченський міст буде зруйнований, питання лише в тому, якого ступеню руйнувань зазнає незаконна «прибудова» до Криму.
Фото архівне
Читайте також: Кримський міст втомився: рух через Керченську протоку обмежено
- «Зелена картка» буде діяти лише на наступний день після оформлення. Новий законЗ 1 січня 2025 року набуває чинності новий Закон України №3720 «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Норми закону передбачають зміни до процедури оформлення міжнародного страхування «Зелена картка», що може відобразитися і на перетині кордону. Відповідно до…