Як ви п’єте каву? У якому стилі?
Класицизм: Пити каву з порцелянової філіжанки у себе в маєтку.
— Романтизм: Пити каву, вдивляючись у бурхливе море зі скелі.
— Декаданс: Пити каву в опіумній курильні.
— Символізм: Пити каву, чорну як Таємниця, солодку як Краса і міцну як Кримʼяна скала.
— Експресіонізм: Кинути горнятко з кавою в стіну і перекинути стіл.
— Сюрреалізм: Пити каву, стоячи на голові в костюмі водолаза.
— Кубізм: Пити каву з дівчинкою на кулі.
— Соцреалізм: Пити каву з гранчака в заводській їдальні.
— Екзистенціалізм: Пити каву до нудоти, завтра тебе страчують.
— Абсурдизм: Тобі не до кави, ти перетворився на велетенську комаху.
— Театр абсурду: Пити каву в очікуванні Годо.
— Концептуалізм: На столі лежить фото горнятка з намальованою стрілочкою і підписом “кава”.
— Поп-арт: Пити кока-колу.
— Ар брют: Пити каву, зварену людиною в інвалідному візку, з горняток, зроблених у психлікарні.
— Постмодернізм: іронічно удавати, що п’єш каву з порцелянової філіжанки.
— Метомодернізм: Ніхто ще до пуття не знає, як пити каву, але точно не так, як у постмодернізмі.
З мережі.
Читайте також: Перший свій рушник житель Рівненщини вишив з рукава маминої сорочки
- Креативний батл «Солодкий смак Перемоги» провели у РівномуУ Рівненському коледжі ресторанного та готельного бізнесу відбувся регіональний конкурс-батл «Солодкий смак Перемоги», який об’єднав 33 здобувачів професійної освіти з різних громад області. Подія стала майданчиком для демонстрації сучасних технік, креативних рішень і трендів у сфері кондитерського мистецтва — справжнього…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

