Фотоконкурс «ФеНоМенальне Рівне» цього року матиме незвичний фінал та увінчається благодійною акцією.
Фотоконкурс «ФеНоМенальне Рівне», який ось уже вчетверте поспіль проводить Рівненська фабрика нетканих матеріалів, добігає кінця. Прийом заявок від учасників та фотографій уже завершено.
Наразі кропітка праця покладена на журі – оцінити сотні конкурсних світлин, аби обрати найкращі у п’яти номінаціях – «Вулицями Рівного», «Міські краєвиди», «Рівняни та рівнянки», «Твори, тестуй, фотографуй», «Рівне очима дітей».
До складу конкурсної комісії, крім представників організатора, (керівник журі – заступник голови Наглядової ради Рівненської фабрики нетканих матеріалів Богдан ГАПЯК) та партнерів конкурсу, входять знані у Рівному професійні фотографи – Олександр ХАРВАТ, Олександр МАЙСТРУК, Валентина ЗАХАРОВА. Тож експертний рівень журі не викликає жодних сумнівів.

У ці дні також триває голосування на сторінці Фабрики нетканих матеріалів у Facebook. Користувачі мережі визначають володаря Призу глядацьких симпатій.
А вже зовсім скоро буде проведено фінал конкурсу, який заплановано на 3 листопада. Традиційно на ньому відбуватиметься виставка кращих фотографій, оголошення переможців та призерів, вручення нагород і подарунків. А ще цьогоріч організатори за згоди учасників конкурсу планують провести і благодійну акцію – продати кращі конкурсні світлини, а отримані кошти передати на потреби ЗСУ. До речі, ще одна зі спеціальних номінацій конкурсу пов’язана з героїчною боротьбою українського народу проти російських агресорів. У цій номінації, яка називається «Все буде Україна», конкурсна комісія обирає найкращу світлину, пов’язану з тематикою війни.

Урочисте нагородження переможців конкурсу «ФеНоМенальне Рівне» відбудеться у конференц-залі редакції газети «Сім днів».
Олександр СУБОТ

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.
