fbpx

Застряли в ліфті, а поскаржитися нікому

Діліться інформацією з друзями:

Те, що практично кожен четвертий ліфт у Рівному – аварійний або потребує ремонту, здається, вже ні для кого не дивина. Про рівненські ліфти, які знаходяться в украй незадовільному стані, мова йде давно. А в цьому році у рівнян виникла ще одна проблема. Щоправда, її ще ніхто не озвучив.

З Нового року без жодного попередження припинило надавати послуги з диспетчеризації ліфтів ЖКСРБП «Галузеве». Відтак, велика кількість підйомників у місті залишилася без диспетчерської служби.

Аби було зрозуміло суть справи, опишу її простими словами. Так от, при несправності ліфта, його зупинці необхідно повідомити диспетчерську службу, яка має вирішити проблему в найкоротші строки. А щоб повідомити диспетчерську, потрібно, щоб у ліфтах була встановлена система диспетчеризації.

Наші рівненські ліфти обладнані двома типами диспетчеризації: умовно старого зразка – «Еталон» і сучасна цифрова «Промінь». Що нам дає система диспетчеризації «Промінь»?

1. Постійне спостереження і контроль за тим, що відбувається в ліфті.

2. Швидкий сервіс ліфта.

3. Гучний зв’язок з диспетчером.

4. Фіксацію всіх розмов у базі даних.

5. Забезпечення охорони машинного відділення.

6. Зберігає базу даних про те, як експлуатується ліфт.

База даних потрібна для аналізу: наскільки інтенсивно і грамотно використовується ліфт. На підставі отриманих показників диспетчери роблять розклад профілактичних робіт.

Що ж робити після закриття диспетчерської служби «Галузевого»?

Для тих ліфтів, на яких встановлена сучасна цифрова система диспетчеризації «Промінь», проблеми нема. Просто їхню диспетчеризацію переведуть на нові центри, які створюються підприємствами ТОВ «Чорне Море плюс» і ПАТ «Рівнеліфт». Це лише питання часу.



А от що робити будинкам, де є ліфти із застарілою системою диспетчеризації «Еталон», однозначної відповіді ніхто так і не дав. Причина прихована у проблемі ремонту цієї системи, а фактично відсутності ремонтної бази. Тобто, велика кількість ліфтів «справних» залишається без диспетчеризації, і надовго. А це – безпека і життя.

Вихід, як на мене, один – встановити у цих ліфтах сучасну цифрову систему диспетчеризації «Промінь». От тільки ціна питання «кусається». Вартість одного комплекту системи «Промінь» (на один ліфт і це без монтажних робіт) становить 15-17 тисяч гривень. Де взяти такі кошти? Я вам відповіді на це питання не дам. Можливо, зважаючи на гостроту проблеми, місто допоможе. А може, спасіння потопаючого – справа рук самого потопаючого. Життя покаже.

Ігор ХАНЕНКО

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»