Нацрада склала адмінпротокол про порушення Виборчого кодексу рівненським телеканалом

Діліться корисною інформацією з друзями:

26 листопада 2020 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила скерувати до суду протокол про адміністративні правопорушення вимог Виборчого кодексу, які вона склала під час позапланових перевірок «Рівне 1» (Рівне) та ще восьми телеканалів: ZIK, «Наш», NewsOne, «112 Україна», «Відікон» (Суми), Z (Запоріжжя), «Тернопіль 1» (Тернопіль),  КМТ (Калуш Івано-Франківської області).

Відповідні рішення Нацрада ухвалила за результатами позапланових перевірок цих компаній. Перевірки підтвердили дані, виявлені Нацрадою під час моніторингу. Зокрема, ці канали показували сюжети, що містили приховану передвиборну агітацію.

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

Про це повідомляє Детектор-Медіа

Нацрада взяла результати перевірок до відома, адмінпротоколи скерує до суду для розгляду справ про адмінправопорушення та поінформує Центральну виборчу комісію про виявлені порушення Виборчого кодексу.

Представник запорізького муніципального телеканалу Z сказав, що в інформаційній програмі були сюжети з міським головою, який виконував свої посадові обов’язки. Був заклик мера до запоріжців приходити на виборчі дільниці й голосувати, але це, за словами представника каналу, не є політичною агітацією. «Жодних закликів голосувати за того чи іншого кандидата в програмі не було», – сказав він і попросив Нацраду скасувати складений адмінпротокол.

Відповідальний секретар Нацради Юрій Зіневич відповів, що це типова ситуація. Нацрада не накладає санкцій, вона склала протокол і передає його на розгляд суду, де телекомпанія зможе навести свої аргументи.

Представниця телеканалу «Рівне 1» пояснила появу «політичного» сюжету людською помилкою.

Представник телеканалу Z сказав, що аналогічні порушення були й на приватному запорізькому телеканалі TV-5, але щодо нього Нацрада ніяких рішень не ухвалювала. Очільниця юридичного управління Нацради Анна Літвіщенко відповіла, що там були інші сюжети, їх розглянула робоча група Нацради з нагляду за дотриманням мовниками виборчого законодавства та вирішила, що в цих сюжетах не було порушень, тому на розгляд Нацради їх не виносили.

Представниця «Тернопіль 1» сказала, що програма за участі кандидата в мери – це повтор програми, знятої ще у 2019 році, коли ще не було відомо про його балотування, та вона не є агітаційною. Канал, за її словами, періодично повторює різні свої програми про різних людей. Члени Нацради відповіли, що треба було повторювати програми про інших людей, а не кандидатів.