fbpx

Енергетики надсилають ОСББ Рівного листи про розірвання договорів

Діліться інформацією з друзями:

ТОВ «РОЕК», як стало відомо газеті «7 днів»,  ініціює розірвання договорів з ОСББ Рівного – відповідні листи почали отримувати керівники об’єднань співвласників. Редакція тижневика поцікавилася, в чому причина і які це матиме наслідки для мешканців ОСББ?

За повідомленням пресслужби ТОВ «РОЕК», у січні 2020 року енергопостачальна компанія дійсно почала надсилати листи балансоутримувачам будинків та житлових комплексів, які систематично порушують умови договору про постачання в частині оплати за спожиті обсяги електричної енергії.

ТОВ «РОЕК», йдеться далі, ініціює розірвання договірних відносин на підставі п.13.5 публічного договору про постачання електричної енергії споживачу універсальних послуг (з ним можна ознайомитися на сайті ТОВ «РОЕК») та умов пп.16 п. 5.2.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП № 312 від. 14.03.2018 року.

Наразі листи-попередження про розірвання договору про постачання електричної енергії із ТОВ «РОЕК» з 01.03.2020 року у разі несплати до цієї дати, були надіслані найбільшим боржникам. Це, зокрема ТЗОВ «Рівне Дім Сервіс», борг якого станом на 31.01.2020 перевищує 1 млн 400 тис. грн. Також серед найбільших боржників – ЖКП «Галицьке» та «Покровське» з боргами 1 073 389,65 грн та 325 245,45 грн. відповідно. Серед ОСББ найбільшим боржником є «Рівненська калина» із заборгованістю у понад 32 тис. грн. Сукупний борг за електропостачання балансоутримувачів багатоповерхівок обласного центру наближається до 4 млн. грн. Таких боржників у Рівному більше 140.

Варто зауважити, що розірвання договору не звільняє боржника від оплати отриманого обсягу електроенергії. Крім того, у разі розірвання договору, згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії», споживачі повинні укласти новий – з іншим енергопостачальником. Проте він навряд чи захоче мати договірні відносини з потенційним боржником, або ж з постачальником «останньої надії» (ПОН – ДПЗД «Укрінтеренерго»),  що за договором може надавати послугу лише на обмежений період часу – до 90 днів. При цьому споживач має забезпечити 100%-й розрахунок за отримані послуги з електропостачання, інакше, з ініціативи ПОН, воно буде припинене оператором системи розподілу. Йдеться про відключення місць загального користування – сходових клітин, ліфтів тощо.



Нагадуємо, що несплата за спожиту електроенергію ставить під загрозу закупівлю на ринку  необхідного обсягу електроенергії для потреб споживачів Рівненщини, які вчасно і в повному обсязі розраховуються за спожиту електроенергію.

ТОВ «РОЕК» завжди готове до співпраці, розробки механізму реструктуризації, будь-яких інших заходів у межах правового поля держави, аби уникнути розірвання договірних відносин, а в подальшому – обмеження постачання електроенергії споживачам. Варто додати, що керівники об’єднань співвласників реагують на попередження про розірвання договору – укладають договори про реструктуризацію або сплачують заборгованість.

Саме своєчасна оплата послуг – гарантія надійного та стабільного електропостачання споживачам Рівного та області, – наголошує пресслужба ТОВ «РОЕК».

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»